Nu har jag kört med Olgas program i någea veckor och det ger ju faktiskt resultat, snabbt. Jag tittade först skeptiskt på övningarna ich tänkte att: "Det där blir ju alldeles för lätt", men nej det är faktiskt jobbigt och gör vad det gör vad det ska med kroppen. Inte behöver man mycket plats eller redskap heller. Så här brukar det se ut när jag tränar. Man behöver en pilatesboll, en matta och en liten handduk..och så boken förstås. Ett pass tar ca 50-60 min. Jag brukar ha minst ett barn runt fötterna när jag kör och det funkar även om det blir lite kinkigt ibland, speciellt mot slutet av passet när mamma har varit tråkig såååå länge. Veckoträningen på den här nivån består av varannan dag pass, varannan dag oromenad och en dag vila. Jag har inte följt det slaviskt men ser ändå vilken nytta träningen gör. Nu ska jag säga upp mitt träningskort (som varit oanvänt de sista månaderna) och fortsätta med Olga. Inga tider att passa, inga dyra kostnader och det går faktiskt att pussla ihop med småbarnslivet. 2 veckor till på nivå 1 och sen är det dags för nivå 2. Nu kör vi!!!
fitness, mamma, mammamage, träning,

Kommentera

Publiceras ej
hittarecept.se